Načítání produktů
Infolinka 226 807 071 | Doprava zdarma

Podpora/FAQ

Všeobecné dotazy

Co tiskárna Gogoprint.cz nabízí?

Online tiskárna Gogoprint.cz nabízí ofsetový tisk, digitální tisk, velkoformátový tisk, sítotisk. Na stránkách společnosti jsou uvedeny všechny standardní výrobky.

Mohu u vás objednávat nestandardní výrobek?

Ano, můžete. Máte-li zájem o tisk produktu, který není na stránkách uveden, kontaktujte nás prosím emailem na info@gogoprint.cz a uveďte požadované parametry. Na základě dobře připravené poptávky pro vás připravíme kalkulaci bez dalšího upřesnění. V e-mailové poptávce uveďte: formát, materiál a další informace, zejména počet stran, požadavky na další úpravu apod. Můžete také přiložit obrázek, vzorek, vizualizaci produktu.


Nemám žádný návrh, mohu si objednat grafické zpracování?

Ano, samozřejmě. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím emailu info@gogoprint.cz.  Na základě sdělených požadavků pro vás připravíme individuální cenovou nabídku. Naše grafické studio vytvoří návrh a zašle vám ho emailem ke schválení. Za naše služby si účtujeme zajímavé ceny již od 400 Kč (bez DPH) za 1 hodinu práce. K výpočtu celkové ceny potřebujeme upřesnit zadání. Na vyžádání poskytujeme zákazníkům zdrojové soubory ke zhotoveným návrhům.


Nejsem grafik, proto si nejsem jistý/á, zda je můj návrh vhodný.

Máte-li pochybnosti o vhodnosti svého návrhu, zašlete nám svůj návrh k předběžnému posouzení na emailovou adresu info@gogoprint.cz. Naši pracovníci návrh posoudí a poradí s případnou úpravou. Mějte prosím na paměti, že u návrhů nahraných přímo do objednávek v systému Gogoprint.cz je prováděna pouze základní kontrola rozlišení obrázků, okrajů a barev.


Mohu se spolehnout, že můj návrh bude vytištěn správně, tj. podle toho, co vidím na obrazovce?

Obrazovky využívají barevné prostředí RGB, kdežto tisk využívá barvy CMYK. Vzhledem k rozdílnosti technologie tisku a způsobu zobrazování barev na většině monitorů není porovnávání barev při tisku s barvami vyobrazenými na obrazovce možné. Rozdíly mezi barvou při tisku a vyobrazenou na obrazovce nemohou být proto důvodem k reklamaci.

 

Mám vlastní reklamní agenturu / tiskárnu. Můžete mi poskytnout slevu?

Ano, můžeme. Stálým spolupracovníkům je určen partnerský program. Po vytvoření účtu v systému Gogoprint.cz nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu: info@gogoprint.cz. Na všechny naše produkty poskytujeme slevy 10 %.


Objednávky

Jak mám učinit objednávku? Kde mám začít?

Nejprve zvolte potřebný druh tiskové produkce. Na hlavní stranu jsme umístili nejžádanější produkty. V horní části každé stránky jsou záložky s navigací, které vám usnadní výběr produktu.

Po zvolení produktu se zobrazí nabídka s možnostmi úpravy. Stručný popis produktu již obsahuje doporučení k nejvhodnější potiskové úpravě. V levé části zvolte rozměry. U některých produktů můžete zadat jiné rozměry dle vlastních požadavků. Poté vyberte materiál (papír či jiný podklad), popř. další potiskovou úpravu, jako je laminování, perforování, ražení apod. Uprostřed vidíte výpočet, kde je v levé části množství a v pravé cena za toto množství v Kč bez DPH. V pravé části se nachází souhrn objednávky: požadované množství, cena bez a s DPH, přibližné datum dodání. Níže si můžete stáhnout šablony k úpravě grafiky v různých formátech. V pokynech k úpravě souborů jsme detailně popsali požadavky, které vám zajistí nejlepší jakost tiskové produkce.

Pod odkazem Objednat je tlačítko Online návrh designu. Nemáte-li možnost navrhnout tiskovou produkci v profesionálním grafickém softwaru, použijte náš online redakční systém. Je jednoduchý a snadný k použití.

Po dokončení úpravy produktu klikněte na Objednat

 

Jaká je doba dodání zboží?

Každý produkt má přednastavenou dobu dodání. Odhadovaný termín dodání naleznete na stránce produktu.


Kde najdu informace o své objednávce?

Přehled nových, realizovaných a dokončených objednávek je u registrovaných zákazníků na záložce Historie objednávek v Administraci.


Nevím, co je s mou objednávkou? Jak zjistím stav své objednávky?

Informace o průběhu zpracování jsou zasílány elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři či u nákupu bez registrace v kontaktních údajích. Jsou zasílány veškeré informace, včetně potvrzení objednávky, její úhrady, předání do výroby, dokončení a odeslání.


Kdy mohu poslat soubory?

Soubory k objednávkám lze nahrávat kdykoliv během dne.  Pokud si však přejete objednat a objednávku vyzvednout týž den, soubory musíte odeslat a zaplatit v pracovní den do 11:00 hodin.


Kdy začne výroba mé objednávky?

Podmínkou k předání objednávky do výroby je zaslání vhodných souborů a provedení úhrady v pracovní dny do 11:00 hodin. Poté je objednávka předána do výroby. O předání objednávky do výroby budete informován/a e-mailem.


Jaká je cena za dodání kurýrem?

Dodání zboží kamkoli v České republice je zdarma. Na vyžádání vám zboží zašleme i do zahraničí. Náklady jsou stanoveny individuálně podle rozměrů a množství zásilek a cílové země. Pro více informací se s námi spojte na info@gogoprint.cz.


Jaké nabízíte možnosti platby za objednávku?

Nabízíme několik možností platby: online platbu, úhradu prostřednictvím platební brány GoPay nebo bankovní převod na náš účet. Při objednání zadejte požadovaný způsob úhrady. Dovolujeme si pouze upozornit, že v případě platby bankovním převodem bude výroba zahájena až po připsání částky na náš účet.


Reklamace


Jak mám postupovat v případě reklamace?

Podmínkou k přijetí reklamace je její zaslání emailem na adresu reklamace@gogoprint.cz. Reklamace musí obsahovat číslo objednávky, popis zjištěných vad a rozsah reklamačních požadavků. K e-mailu můžete přiložit fotografie.


Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Standardní doba vyřízení reklamace je 7 pracovních dnů. Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, a to včetně případného řešení.


Soubory


Jak mám připravit návrh?

Ke každému vybranému produktu můžete stáhnout šablonu, kterou upravíte dle vlastních požadavků. Šablony jsou dostupné ve více formátech. Až budete mít návrh připravený, vygenerujte tiskový soubor ve formátu PDF, TIFF nebo JPG.


Jaké jsou požadavky na rozlišení u tiskových souborů?

Soubory pro ofsetový nebo digitální tisk by měly mít rozlišení 300 DPI (počet pixelů na palec). U souborů připravených pro velkoformátový tisk (roll-up, plachta) by mělo být rozlišení 150 DPI.

Kontrola souboru
U každého souboru je prováděna základní kontrola. Kontrolujeme formát souboru, rozlišení a barvy. V případě dotazů spojených s grafickými soubory vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu uvedeného v registračním formuláři (u nákupu bez registrace v kontaktních údajích).


Jak mám zaslat tiskový soubor?

Tiskový soubor nahrajte do objednávky kliknutím na tlačítko Nahrát soubory nebo na záložce Historie objednávek v administraci (po otevření objednávky klikněte na tlačítko nahrát soubory). V případě potřeby můžete soubor odeslat s číslem objednávky na emailovou adresu: info@gogoprint.cz.

 

Můj účet

Jak se zaregistrovat?

K registraci klikněte na Registrace v pravém horním rohu obrazovky. Vyplňte registrační formulář. Po správné registraci automaticky obdržíte email s potvrzením registrace.


Je učet aktivní ihned po registraci?

Ano, je. Ihned po registraci je váš účet aktivní a můžete objednávat.


Je možné objednat zboží bez registrace?

Ano, zboží můžete objednat i bez registrace. K odeslání zboží však potřebujeme váš e-mail a vyplněný kontaktní formulář. Doporučujeme vám ale si učet založit. Budete mít přehled o všech svých objednávkách, budete dostávat informace o novinkách a slevách či můžete využít slevové kupony v rámci zasílaných akčních nabídek.


Správa účtu

V administraci můžete měnit heslo, upravit adresu, prohlížet historii objednávek. Chcete-li některou objednávku zopakovat, klikněte na Zopakovat objednávku u příslušné objednávky na záložce Objednávky.