Načítání produktů
Infolinka 226 807 071 | Doprava zdarma

Podpora / FAQ

Všeobecné dotazy

Co tiskárna gogoprint.cz nabízí?

Online tiskárna gogoprint.cz nabízí ofsetový tisk, digitální tisk, velkoformátový tisk, sítotisk. Na stránkách společnosti jsou uvedeny všechny standardní výrobky.

Mohu u vás objednávat nestandardní výrobek?

Ano, můžete. Máte-li zájem o tisk produktu, který není na stránkách uveden, kontaktujte nás prosím emailem na kalkulace@gogoprint.cz a uveďte požadované parametry. Na základě dobře připravené poptávky pro vás připravíme kalkulaci bez dalšího upřesnění. Zašlete prosím emailovou poptávku a uveďte: formát, materiál a další informace, zejména počet stran, požadavky na další úpravu apod. Můžete také přiložit obrázek, vzorek, vizualizaci produktu.


Nemám žádný návrh, mohu si objednat grafické zpracování?

Ano, můžete. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím emailu grafika@gogoprint.cz.  Na základě dodaných požadavků pro vás připravíme individuální cenovou nabídku. Naše grafické studio vytvoří návrh a zašle vám ho emailem ke schválení. Za naše služby si účtujeme zajímavé ceny již od 400,- Kč za 1 hodinu práce bez DPH. K výpočtu celkové ceny potřebujeme upřesnit zadání. Na žádost poskytujeme zákazníkům zdrojové soubory ke zhotoveným návrhům.


Nejsem grafik, proto si nejsem jist, zda je můj návrh vhodný.

Máte-li pochybnosti o vhodnosti svého návrhu, zašlete nám svůj návrh k předběžnému posouzení na emailovou adresu grafika@gogoprint.cz. Naši pracovníci návrh posoudí a poradí s úpravou. Všimněte si prosím, že u návrhů nahraných přímo do objednávek v systému gogoprint.cz je prováděna jen základní kontrola rozlišení obrázků, okrajů a barev.


Mohu se spolehnout, že můj návrh bude vytištěn správně, tj. podle toho, co vidím na obrazovce?

Obrazovky využívají barevné prostředí RGB, kdežto tisk využívá barvy CMYK. Vzhledem k rozdílnosti technologie tisku a způsobu zobrazování barev na většině monitorů, není porovnávání barev při tisku s barvami vyobrazenými na obrazovce možné. Rozdíly mezi barvou při tisku a vyobrazenou na obrazovce nemohou být proto důvodem k reklamaci.

 

Mám vlastní reklamní agenturu / tiskárnu. Můžete mi poskytnout slevu?

Ano, můžeme. Stálým spolupracovníků je určen partnerský program. Po vytvoření účtu v systému gogoprint.cz nás prosím kontaktujte prostřednictvím emailu: info@gogoprint.cz. Na všechny naše produkty poskytujeme slevy do výše až 15 %.


Objednávky

Jak mám učinit objednávku? Kde mám začít?

Nejprve zvolte potřebný druh tiskové produkce. Na hlavní stranu jsme umístili nejžádanější produkty. V horní části každé stránky jsou záložky s navigací, které vám usnadní výběr produktu.

Po zvolení produktu se zobrazí nabídka s možnostmi úpravy. Stručný popis produktu již obsahuje doporučení k nejvhodnější potiskové úpravě. V levé části zvolte rozměry. U některých produktů můžete zadat jiné rozměry dle vlastních požadavků. Poté vyberte materiál (papír či jiný podklad), popř. další potiskovou úpravu jako laminování, perforování, ražení apod. U každé možnosti je vlevo ikonka s videem. Kliknutím na ikonku spustíte krátké video a uvidíte, jak ve skutečnosti vypadá ta která vybraná varianta. Uprostřed vidíte výpočet, kde je v levé části množství a v pravé je cena za toto množství v Kč bez DPH. V pravé části je souhrn objednávky: požadované množství, cena bez a s DPH, přibližné datum dodání. Níže si můžete stáhnout šablony k úpravě grafiky v různých formátech. V pokynech k úpravě souborů jsme detailně popsali požadavky, které vám zajistí nejlepší jakost tiskové produkce.

Pod odkazem Objednat je tlačítko Online návrh designu. Nemáte-li možnost navrhnout tiskovou produkci v profesionálním grafickém softwaru, použijte náš online redakční systém. Je jednoduchý a snadný k použití.

Posuňte stránku níž, zde jsou další informace o druzích papíru a materiálech pro jednodušší rozhodování.

Po dokončení úpravy produktu klikněte na Objednat. Nejdříve se podívejte do nákupního košíku s veškerými informacemi o zvoleném produktu či produktech. Následuje možnost registrace či objednání bez registrace. Doporučujeme se zaregistrovat. Po přihlášení do účtu budete mít přehled o veškerých objednávkách, popř. můžete zopakovat objednávku či získat slevové kupóny.

Dále následuje Platba za objednávku. Zde si můžete vybrat bezpečnou online platbu platební kartou nebo bankovním převodem na základě zálohové faktury. Upozorňujeme, že zakázku zhotovíme až po obdržení vaší platby (ihned v případě online platby a za 2-3 pracovní dny v případě platby bankovním převodem).

 

Jaká je doba dodání zboží?

Každý produkt má přednastavenou dobu dodání. Odhadovaný termín dodání naleznete na stránce produktu.


Kde najdu informace o mé objednávce?

Přehled nových, realizovaných a dokončených objednávek je u registrovaných zákazníků na záložce Historie objednávek v Administraci.


Nevím, co je s mou objednávkou? Jak zjistím stav mé objednávky?

Informace o průběhu zpracování jsou zasílány elektronicky na emailovou adresu uvedenou v registraci či u nákupu bez registrace, včetně potvrzení, úhrady, předání do výroby, dokončení a odeslání.


Kdy mohu poslat soubory?

Soubory k objednávkám lze nahrávat kdykoliv během dne.  Pokud si však přejete objednat týž den, soubory musíte odeslat a zaplatit v pracovní den do 15,00 hodin.


Kdy začne výroba mé objednávky?

Podmínkou k předání objednávky do výroby je zaslání vhodných souborů a provedení úhrady do 15,00 hodin v pracovní dny. Poté je objednávky předána do výroby. O předání objednávky do výroby budete informován emailem.


Jaká je cena za dodání kurýrem?

Dodání zboží kdekoliv v České republice je zdarma. Na požádání Vám zboží zašleme i do zahraničí. Náklady jsou stanoveny individuálně podle rozměrů a množství zásilek a cílové země. Pro více informací spojte se s námi na info@gogoprint.cz.


Jaké nabízíte možnosti platby za objednávku?

Nabízíme několik možností platby: online platba, úhrada prostřednictvím platební brány GoPay nebo bankovní převod na náš účet. Při objednání zadejte požadovaný způsob úhrady. Upozorňujeme, že v případě platby bankovním převodem bude výroba zahájená až po připsaní částky na náš účet.


Reklamace


Jak mám postupovat v případě reklamace?

Podmínkou k přijetí reklamace je její zaslání emailem na adresu reklamace@gogoprint.cz. Reklamace musí obsahovat číslo objednávky, popis zjištěných vad a rozsah reklamačních požadavků. K e-mailu můžete přiložit fotografie.


Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Standardní doba vyřízení reklamace je 7 pracovních dnů. Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, a to včetně případného řešení.


Soubory


Jak mám připravit návrh?

Ke každému vybranému produktu můžete stáhnout šablonu, kterou upravíte dle vlastních požadavků. Šablony jsou dostupné ve více formátech. Až bude návrh připravený, vygenerujte tiskový soubor ve formátu PDF, TIFF nebo JPG.


Jaké jsou požadavky na rozlišení u tiskových souborů?

Soubory pro ofsetový nebo digitální tisk by měly mít rozlišení 300 DPI (počet pixelů na palec). U souborů připravených pro velkoformátový tisk (roll-up, plachta) by mělo být rozlišení 150 DPI.

Kontrola souboru
U každého souboru je prováděna základní kontrola. Kontrolujeme formát souboru, rozlišení a barvy. V případě dotazů spojených s grafickými soubory vás budeme kontaktovat prostřednictvím emailu uvedeného v registraci či u nákupu bez registrace.


Jak mám zaslat tiskový soubor?

Tiskový soubor nahrajte do objednávky kliknutím na tlačítko Nahrát soubory nebo na záložce Historie objednávek v administraci (po otevření objednávky klikněte na tlačítko nahrát soubory). V případě potřeby můžete soubor odeslat s číslem objednávky na emailovou adresu: info@gogoprint.cz.

 

Můj účet

Jak se zaregistrovat?

K registraci klikněte na Registrace v pravém horním rohu obrazovky. Vyplňte registrační formulář. Po správné registraci automaticky obdržíte email s potvrzením registrace.


Je učet aktivní ihned po registraci?

Ano, je. Ihned po registraci je váš účet aktivní a můžete objednávat.


Je možné objednat bez registrace?

Ano, zboží můžete objednat i bez registrace. Vaše emailové spojení a vyplněný formulář potřebujeme k odeslání zboží. Přesto vám doporučujeme účet založit. Budete mít přehled o všech svých objednávkách, informace o novinkách a slevách či můžete využit slevové kupony v rámci zaslaných akčních nabídek.


Správa účtu

V administraci můžete měnit heslo, upravit adresu, prohlížet historii objednávek. Chcete-li některou objednávku zopakovat, klikněte na Zopakovat objednávku u příslušné objednávky na záložce Objednávky.